Friday 24 May 2024

DLC JCB Equipment pack baru saja diluncurkan untuk ETS2 dan ATS


JCB ialah salah satu pengeluar peralatan pembinaan terkemuka dunia, yang diiktiraf di peringkat global dengan warna kuning trademark mereka.

Ditubuhkan pada tahun 1945, barisan produk JCB merangkumi pelbagai jenis jentera, termasuk jengkaut, pemuat, pemadat, telehandler, traktor dan banyak lagi. 

Terkenal dengan inovasi dan kebolehpercayaan mereka, mesin JCB digunakan secara meluas dalam projek pembinaan, pertanian, pembangunan infrastruktur dan pelbagai aplikasi perindustrian di seluruh dunia.

Hari ini SCS teruja untuk mengumumkan ketibaan jenama premium ini dalam Euro Truck Simulator 2 dan American Truck Simulator yang kini boleh didapati di Steam! JCB Equipment Pack termasuk 10 jentera pembinaan berjenama berbeza daripada barisan jentera JCB untuk pemandu mengangkut dan menghantar merentasi jalan maya Eropah dan Amerika. 

Kargo yang ada dalam DLC JCB Equipment pack ini:

1. 4CX Sitemaster Backhoe Loader

2. 245XR Tracked Excavator

3. 457S AGRI Wheel Loader


4. 540-180 Telescopic Handler

5. 6T-2 Site Dumper

6. 4220 Fastrac iCON Tractor

7. G100RS Compact Generator

8-10. Electric Vehicles: HTD-5E Dumpster, 19C-E Mini Excavator, 1.25QE Powerpack

DLC JCB Equipment pack juga menampilkan pilihan aksesori untuk kabin. Antaranya Jengkaut Plush, Mug JCB, Termos JCB, beg JCB dan banyak lagi.


Nak Download? ehh tak payah lah, pegi la beli rm13 jer ada promo 50% lagi, ambil yang set bundle dapat sekali untuk ETS dan ATS.


EmoticonEmoticon