Saturday 25 May 2024

SCS memperkenalkan Map DLC Nordic Horizons

Euro Truck Simulator 2 mendedahkan satu lagi perluasan peta yang akan datang, Nordic Horizons, membawa pemain melalui landskap menawan di utara Eropah!
 
Peluasan ini menampilkan fjord Norway yang luas sehingga ke Lautan Artik, jambatan yang mencabar, terowong bawah air dan jalan sempit, lengkap dengan pertemuan dengan rusa kutub dan kampung nelayan pantai.
Pandu melalui Norrland Sweden, menawarkan persekitaran yang pelbagai, dari kawasan menetap di sepanjang jalan utama E4 ke bukit tandus di pergunungan Scandinavia.
Lapland Finland, dengan hutan konifernya yang tebal hingga tundra tandus yang luas, memberikan kontras yang ketara kepada bahagian selatan negara itu


DLC ini memasukkan berpuluh-puluh bandar dan pekan yang mempamerkan seni bina Nordic tipikal dan menyelidiki sejarah Viking.

Selain itu, Nordic Horizons menjanjikan gabungan yang lancar antara alam semula jadi, sejarah dan keseronokan trak, menawarkan pemain pengembaraan Nordic yang tidak dapat dilupakan.
Bersedialah untuk pengembaraan yang serius dengan pengembangan ini yang menawarkan banyak perkara untuk diterokai!
Kepada peminat ETS2 pastikan anda menambah DLC pada wish list Steam untuk tidak ketinggalan tentang projek akan datang ini yang akan mengembangkan lagi dunia Euro Truck Simulator 2!


EmoticonEmoticon